skip to Main Content

Persconferentie coronavirus 25 januari 2022 in eenvoudige taal

Op dinsdag 25 januari 2022 was er weer een persconferentie.
Mark Rutte en minister Ernst Kuipers waren op televisie.
Ze vertelden over hoe het nu gaat met het coronavirus.

De belangrijkste dingen leggen we uit.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/vraag-en-antwoord/persconferentie-25-januari-2022-in-eenvoudige-taal 

Veel mensen met corona
Mensen worden minder ziek van corona.
Maar steeds meer mensen krijgen het virus.
Daardoor wordt het straks misschien toch weer drukker in ziekenhuizen.
Daarom blijven sommige maatregelen nodig.

Toch kan bijna alles weer open.
Vanaf woensdag 26 januari zijn er nieuwe regels.

Back To Top