Persconferentie coronavirus 15 februari 2022 in eenvoudige taal
Op dinsdag 15 februari was er weer een persconferentie.
En was minister Ernst Kuipers op televisie.
Hij vertelde over hoe het nu gaat met het coronavirus.
Nederland gaat weer open.
Dit gebeurt in 3 stappen.
Dat kan omdat we beter tegen het virus kunnen.
Want veel mensen hebben een coronaprik gehad.
En steeds meer mensen hebben het coronavirus gehad.